Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado

Un grupo de mulleres que integran a nova plataforma comparecerá en rolda de prensa para informar sobre a mesma e anunciar unha das accións nas que está a traballar: a Marcha contra as Violencias Machistas do 7N en Madrid

Santiago, 5 de outubro de 2015. Co obxectivo de loitar xuntas pola igualdade e contra o machismo nas súas diferentes manifestacións, mulleres integrantes en entidades feministas, agrupacións, sindicatos e partidos políticos, así como moitas outras independentes e non vencelladas a ningunha destas organizacións, veñen de crear unha nova plataforma: a Plataforma Feminista Galega.

Como xa acontece coa Plataforma Galega polo Dereito ao Aborto, fundamental na loita –con victoria final para o feminismo- contra a pretendida contrarreforma de Gallardón, a unión das mulleres ten demostrado un maior nivel de eficacia nas principais reclamacións e, con ese lema de traballar xuntas, nace a PFG. E un grupo de mulleres que forma parte da mesma comparecerá mañá martes en rolda de prensa para presentala e, ademais, para explicar algunhas das accións nas que está a traballar nestes primeiros tempos de andaina.

Un deles é a organización da Marcha contra as Violencias Machistas, que terá lugar en Madrid o 7 de novembro e que contará coa presenza de moitas das mulleres desta plataforma. A presentación de mocións nos concellos galegos, e a recollida de adhesións son algunhas das iniciativas que está a desenvolver a PFG ao longo destas semanas, e das que seguirá informando en vindeiras datas.

O encontro cos medios de comunicación será ás 18.30 horas na Libraría Lila de Lilith de Compostela.

Saúdos{jcomments on}

Estamos en;  Abegondo  Ames  Arteixo  Arzúa  Bergondo  Betanzos  Boimorto  Boiro  Boqueixón  Cabana de Bergantiños  Camariñas  Cambre  A Capela  Carballo  Cariño  Carnota  Carral  Cee  Cerceda  Corcubión  Coristanco  A Coruña  Culleredo  Dumbría  Fene  Ferrol  Frades  A Laracha  Laxe  Malpica de Bergantiños  Melide  Monfero  Muros  Narón  Noia  Oleiros  Ordes  Oroso  Outes  Ponteceso  Pontedeume  As Pontes de García Rodríguez  Rianxo  Ribeira  Rois  Santa Comba  Santiago de Compostela  Sobrado  Teo  Valdoviño  Vimianzo  Abadín  Baleira  Becerreá  Burela  Castroverde  Cervo  Chantada  Folgoso do Courel  Foz  Friol  Lugo  Monforte de Lemos  Navia de Suarna  Ourol  O Páramo  Portomarín  Ribadeo  Sarria  Sober  O Vicedo  Vilalba  Viveiro  Beariz  Os Blancos  O Carballiño  Cartelle  Cenlle  Cortegada  Lobios  Melón  A Merca  Oímbra  Ourense  A Pobra de Trives  Ribadavia  Rubiá  Sandiás  Vilar de Barrio  Vilariño de Conso  Xinzo de Limia  Xunqueira de Ambía  Agolada  Arbo  Baiona  Barro  Bueu  Caldas de Reis  Cambados  Campo Lameiro  Cangas  A Cañiza  Carballedo  Catoira  Cuntis  A Estrada  Forcarei  O Grove  A Guarda  A Illa de Arousa  Lalín  A Lama  Marín  Meaño  Meis  Moaña  Mondariz  Moraña  Mos  As Neves  Nigrán  Oia  Poio  Ponteareas  Ponte Caldelas  Pontevedra  O Porriño  Redondela  Rodeiro  O Rosal  Salvaterra de Miño  Silleda  Soutomaior  Tomiño  Tui  Valga  Vigo  Vilaboa  Vila de Cruces  Vilagarcía de Arousa  Vilanova de Arousa ..Buscar en todos los ayuntamientos de Galicia información de Pladesemapesga....(+)

Otras secciones; - Portada - Actualidad - Agencia de Noticias Actualidad Ibérica - Internacional - Nacional - Galicia - Localidades de Galicia - A Marea Xulio Ferreiro - Economía - Sociedad - Deportes - Especiales + - Entrevistas - Sucedio en Galicia - Farándula - Salud - Gente - Jurídico - Mundo Celta por José Antonio Sierra - América Latina - África-Asia - Eurocultura por Jose Antonio Sierra - Lenguas Minoritarias por José Antonio Sierra - Lenguas Cooficiales por José Antonio Sierra - Idiomas por José Antonio Sierra - Energías Renovables - Chiringuitos - Corrupción - Aula-Experiencia por José Antonio Sierra - Empleo - Comunicados - Actualidad Ibérica - Diversidad y Convivencia - Universidad - Denuncias - Medio Rural - Política - Reportajes - Suplementos - Cine por Nuria García García - Marítima - Diario Marítimo - Pladesemapesga - Agenda - Opinión - Galicia al día - A Coruña - Lugo - Ourense - Pontevedra - Vigo - Santiago - Localidades de Galicia - Pladesemapesga - AyTP - ANAI
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

AyTP Acción y Transparencia Publica..

PLxH AyTP Pladesemapesga protecciondenunciante

O Goberno do PPdeG (Feijóo) sube as subvencións aos medios de comunicación que informan adecuadamente en favor do Partido Popular ocultando comunicados de grupos sociales que denuncian corrupción..Estas subvencións non teñen unha finalidade pública específica, senón simplemente soster os gastos de empresas de comunicación privada ..

.Denuncian os funcionarios da Xunta que soo nunha partida destina 1,7 millóns de € de subvencións ...

Feijóo ya lleva dilapidado en ayudas y subvenciones más de 38 millones...221 acordos cos medios de comunicación asinados pola ...

Los editores de noticias y plena actividad de los comunicados que remiten los gabinetes del PP en la Xunta de Galicia (adentados adecuadamente - hechos para su plubicación) y que han recibido mayores importes han sido La Voz de Galicia y Faro de Vigo, seguidas por El Progreso de Lugo y Radio Popular, esto es, la Cadena COPE. Los grupos propietarios de las dos cabeceras que reciben las subvenciones más cuantiosas obtienen también ayudas a través de Voz de Galicia Radio y de La Opinión de A Coruña y Faro de Vigo Media, respectivamente cuya dotación económica fue ampliada durante la precampaña de las municipales.

deixan claro que se trata de contratos ou subvencións encubertas, mentres que medios de mayor audiencia non reciben nin un centimo de euro...Ver más....(+)